Nagroda w konkursie Media Trendy i wyróżnienie przez portal Kampaniespołeczne.pl. dla akcji Nekrolog zrealizowanej dla Komendy Stołecznej Policji, oraz brąz na KTR dla reklamy własnej „Nie pomiń swojej szansy”.
„Bardzo się cieszymy, że akcja z nekrologiem została doceniona przez Jury. Wcześniej pomysł pozytywnie ocenili też odbiorcy komunikatu. Po publikacji rozpoczęła się bowiem dyskusja, która obiegła media tradycyjne i internet skłaniając do tysięcy komentarzy, udowadniając, że szukanie nowych dróg komunikacji pozwala wybić się z całego gąszczu reklamowych przekazów. Mamy nadzieję, że dzięki rozwinięciu naszego działu kreacji, będziemy mieli okazję realizować dla Klientów kolejne równie ciekawe projekty, które staną w szranki o branżowe nagrody.” - skomentował akcję Michał Kobierzewski, Dyrektor Kreatywny agencji The Digitals.Agencja otrzymała też brąz KTR w kategorii reklama własna. „To, co mnie cieszy najbardziej to fakt, że nagrodę otrzymaliśmy za regularną pracę na potrzeby agencji. Chciałbym bardzo, aby świąteczne kartki nie były jedyną okazją dla agencji na pokazanie własnej inwencji.” - dodał Michał Kobierzewski.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/trzy-nagrody-branzowe-na-koncie-the-digitals